måndag 5 december 2016

Dags för jul i stugorna




Nu har vi lämnat en grå och trist november bakom oss och klivit in i december som är firandets månad för många ute i stugorna.
Jag älskar att få skicka julkort som jag pysslat ihop de stunder som jag har haft över.
Jag har valt lite olika stämpeltekniker att visa i bloggen idag.


Det här är väll inte en traditionell julstämpel men jag älskar den och
färgerna ger lite julkänsla tillsammans med texten och grankvistar.
  
På det här kortet har jag valt att embossa en julstämpel
med ett tunt silverpulver.
Jag har även embossat snöflingor och använt distressfärger
för att färga in bakgrunden


Det här kortet är stämplat med mina älskade svampstälmplar
som jag harmålat tomtemössor på.
Jag har gett kortet en snöig dag i skogen.

Jag önskar alla härliga blogginspetörer och tittare en GOD JUL!


1 kommentar:

iaz sa...

Superfina allihop =)