onsdag 7 september 2016

Grattis

Den här månadens tema går i födelsedagens tecken, nämligen Grattis Tema.
Jag älskar att göra grattiskort så jag gjorde tre med samma stämpel.
Det är en stämpel som kan göras i tre steg.
Både blomman och bladen görs i tre steg, Jag börjar med att stämpla konturer, sedan en ljus grundfärg och sen skuggor i mörkare nyanser.
På det första kortet har jag använt alla lager stämplar och en del av min favorit födelsedags stämpel från Vilda stamps.( Hela stämpeln kommer längre ner i inlägget)
Blomstämpeln är Altenew Majestic Blomm.



På det är kortet har jag valt att stämpla flera och blandat två olika födelsedags stämplar


På det här kortet har jag valt bort konturstämpeln med samma färger som på det översta kortet. Jag har valt att använda de mörkare nyanserna bara.
Jag kommer definitivt köpa fler av dessa stämplar, riktigt roliga att stämpla med, de kan användas i så många olika variationer.

Tack för mig för denna gång.

1 kommentar:

iaz sa...

Jättefina! Gillar särskilt kortet med röda blommorna =) kram