onsdag 15 juni 2016

Böcker i pastell

Idag tänkte jag visa upp ett kort i pastellfärger som är månadens tema. På detta kort använde jag mig av Tim Holtz bokstämpel och målade med spectrum noir pastellfärger, bilden längst ner visar vilka nummer det är på pennorna som jag har använt mig av. Är i precis starten att ha börjat använda pennorna men tycker att det är grymt kul att måla med dem och för varje gång jag använder dem så lär jag mig något nytt. Denna stämpel används flitigt här hemma och den har kommit att bli en favoritstämpel. Bandet är flätat i tre snören i färgerna gult, rosa och blått. @ är en dies och på den har jag använt mig av wink of Stella glitterpenna, blev en cool effekt på det svarta @. 











Det var allt för denna gång, ha en härlig skaparonsdag! 















Inga kommentarer: