måndag 2 maj 2016

Sjung om studentens lyckliga dar...


Ny månad, nytt tema!!!
Månadens tema är studenten, en härlig men lite skrämmande tid kommer jag ihåg. Men vad är inte den bästa starten på en ny period i sitt liv än fest och presenter??!!!
Jag har gjort två olik lika men ändå olika kort. Kortstommen är densamma på korten men olika slut föranden.
 



Detta kort har jag gjort som en liten ask med en låda, eftersom det är till min systerdotter som tar studenten i vår.
Jag tänkte lägga i något fint i lådan.
 
 
Så här ser kortet ut när det är öppet. Jag kommer nog smycka lådan lite inuti, beroende på vad jag ger henne.


Jag tyckte det var så kul med detta motiv och vikning så det blev ett kort till!!

                                                  Vi hoppas på en inspirerande härlig vår!!!
                                                  




1 kommentar:

iaz sa...

Va fint med lådan, det blir ju som en present i sig och ett minne att spara =) Snygg vikning. Kram