onsdag 2 mars 2016

Vårigt födelsedags kort

 Nu har vi kommit en bit in på 2016 och vabruari är tack och lov över.
Vad gör man med  krassliga ungar, som har hög feber och rastlösa??  Pysslar såklart, eller hur!!.
För min del blev det födelsedagskort. Jag gillar att stämpla och maska. När vårblommorna kommer och löven börjar slå ut då är det härligt. Så det här kortet blev vårkänslor för mig.
Jag valde att göra ett stafflikort med en vårig Tilda från Magnolia.
Jag har satt dit två skottkärror, som också är från magnolia. Jag har vikt nederdelen så ser de ut som två tunnor fyllda med tulpaner. Dessa viks upp i öppet läge och låser kortet så det håller sig uppe.

Så här ser kortet ut när det är stängt. Jag har använt två tags med stämplar på.

Detta var allt för mig denna gång.








 

1 kommentar:

iaz sa...

Härligt med vårkort, så fint =) kram