måndag 15 februari 2016

Kär i shakerkort och stämplar

Här kommer lite olika kort på kärlekstemat. Jag själv har blivit lite kär i att göra shakerkort (skakkort). Det är grymt kul att göra dem, fylla dem med sequins eller pärlor.
Jag är även kär i mina små igelkottsstämplar, dem är ju grymt söta.

 
                                         Bakom igelkottarna så sitter det en bit vellumpapper,
                                                      ger en liten fin effekt tycker jag.
                                                  Igelkottarna är målade i tuschpennor.

                                                      Hjärtat är en dies från sizzex


Shakerkort med röda och vita pärlor.
Flickan är målad i akvarellpennor och är en av de första stämplarna som jag köpte när jag började med att skapa kort.
 
 
Triangeln är en dies från Crea-Nest-Lies XXL No. 17



                                                                   Ha en bra vecka! 










Inga kommentarer: