måndag 18 januari 2016

Altrad box i tema Blått

  
Nu är det min tur att göra mitt första blogginlägget för 2016.
Temat för denna månad är ju blått och då passade jag på att göra en altrad box till mina klockor.
Jag tog färgerna vi har i sovrummet, tapeten syns på den undre delen av boxen.
 

Boxen är målad i blått och lila.

 
 
Locket har jag limmat på ett svart och glitter embossat genomskinligt papper. Stämplarna är från Vildas steampunk kollektion. De är just nu mina favorit stämplar. Jag har chalkat kanterna och på ovansidan för att få en fin yta.
                                     


Botten på lådan har jag klätt i den tapet vi har i sovrummet .
Här syns sidan bättre där jag valt att stämpla lila blommor.


Ni har säkert som jag en uppsjö av stämplar, men det finns några som jag oftare återkommer i mitt pysslande. Har ni några stämplar som är favoriter just nu? Det skulle vara jättekul att få se era favoriter i kommentarerna.

                                                                  Väl scrappat! kram från mig


1 kommentar:

iaz sa...

Läcker låda =) Kul när den kan smälta in rummet med, med tapeten på =) Kram