måndag 7 december 2015

Tack för mig!

Hej!
Idag är det jag Carina Pettersson som bloggar, detta blir mitt sista blogginlägg för Scrappaloss. Jag vill tacka för förtroendet och avslutar med buller och bång....eftersom mitt inlägg kommer några timmar försent.

Jag tänkte visa er en trälåda som det har varit clementiner i.


Jag började med att måla hela lådan med vitakrylfärg, efter det så satte jag dit ett mönsterpapper från Pion Design, Sedan målade jag alla kanter med snöfärg, jag fick måla i flera lager innan jag var nöjd.


Sedan stansade jag ut en julstjärna från Tim Holtz poinsietta, i röd CS och grankvistar från Tim Holtz thinlist, green holiday, Jag limmade fast en blomma med grankvistar på varje sida av lådan. 


Efter det så målade jag kvistarna med snöfärg och blommorna fick skimmer av Wink of Stella pennan Clear.


I lådan har jag ställt en liten julgrupp och ett ljus, detta pryder mitt matsalsbord, det är en enkel julbordsdekoration. 

Med detta säger jag tack för mig och hoppas ni hittar mina blogginlägg i framtiden

kram kram





Inga kommentarer: