måndag 28 december 2015

Julkort

Nu har Julen varit här och hälsat på.
Hoppas detta kan ge er inspiration för nästa för julkorttillverkningen för 2016.
Jag har glädjen att få vara kvar som inspiratör för ScrappaLoss även i vår.

Jag har valt att lägga ut några av mina favorit Julkort som jag skickat.
Första kortet ut är stämplat i blått och brunt.

 
Andra kortet är en annan variant men samma stämpel och samma färger i annan skala.
Jag har använt snö penna med lite glitter i färgen.


Sista kortet är lite annan stil med egen stämplat bakgrundspapper.

 
                                                     Jag önskar alla följare ett Gott Nytt År.
                          
                                                   
 
 

1 kommentar:

iaz sa...

Fina kort och så läckert med snöpennan. Det ger en häftig effekt. Kram