fredag 27 november 2015

cake in a Jar med recept etikett


Månadens tema är gåbort gåva
Jag har kombinerat två av mina intressen i den här presenten.
 Bakning och scrapping.
 Hur fin, enkel och billig present som helst, den uppskattas högt av mottagaren också...
I den här gåvan var det en enkel och snabb kladdkaka.

I burken har jag lagt de torra ingredienserna i den mängd som står i receptet.
Receptet med tillvägagångssätt har jag skrivit på en flik.
Naturligtvis måste det finnas en fin etikett på burken, där har jag också skrivit att det behövs ingredienser som inte finns med i burken, de våta som inte funkar att lägga i om inte kakan ska blandas på en gång.

Tack för mig för den här gången, scrappa inte lugnt!

1 kommentar:

iaz sa...

Snygg etikett och en fin gåbortpresent =) Snyggt när innehållet blir i flera lager. Kram