onsdag 28 oktober 2015

Vattenfalls kort med Svamphus

Hej!

Nu är det dags för mig att blogga igen.

För mig är hösten mys i skogen och plocka svamp, sitta inne och kura med en skön brasa och gärna plocka fram mina scrapsaker.

Den här månadens tema är hösten, så idag bloggar jag med ett höstigt vattenfalls kort med mina favorit stämplar från Vilda Stamps.




Det blir en fin 3D effekt med den här sortens kort tycker jag.





Längst bak har jag stämplat en radhusstämpel.

Jag har stämplat bakgrunden och detaljer genom att "maska" när jag stämplar. 





Så här ser kortet ut från sidan





Till hösten hör ju också att fira Halloween. 

Här har jag inspirerats av ScrappaLoss månadstävling.

Jag har använt orange, lila och svart alltså har jag uteslutit grönt på kortet.

Stämpeln är en MoManning.




Ha en fortsatt ScrappaLoss höst. 







1 kommentar:

iaz sa...

Wow, va fint kortet med svamparna blev. Riktigt läckert! =) Kram på dig!