fredag 16 oktober 2015

Härliga höst!

Jag älskar hösten!
Det är inte helt vanligt... Men tänk er att en mörk ruskig höstdag, bara kunna kura under en filt, med tända ljus och läsa en bok eller se en film och höra ovädret dåna utanför. Kanske framför en brasa. Eller sätta sig vid scrapbordet och bara skapa och veta att jag kan strunta i vädret utanför. Inget tvång att orka ut för att solen skiner och sommaren snart är borta.

Eller varför inte en solig höstdag i skogen, alla underbara färger. Helt vindstilla så solens strålar värmer samtidigt som du anar kylan i den friska luften. Jag vet inte vilket jag älskar mest! Men det sistnämnda har fått bli min inspiration till denna månads LO.

En härlig höstdag i mitten på oktober och avsluta en promenad i Bokskogen med picknick!


Ett mönstrat papper har fått göra grunden. Dekorerat med utstansade löv i diverse färger, några brads, snöre och andra dekorationer.

Vad tycker du om hösten? Och vad inspirerar dig?



Inga kommentarer: