fredag 25 september 2015

Ett litet sött rosa kort!

Hej 

Jag gillar att prova på att göra kort i olika modeller och när jag satt och funderade på vad jag skulle testa denna gång kom jag på att jag nyligen fått en dies som heter Cre-Nest-Lies XXL No 1. Den ser nästan ut som en blomma tycker jag. Stansade ut 4st olika storlekar i ljus och mörk rosa och la 3:e kuddar under dem. Av den största storleken utav diesen så stansade jag även ut i en vit kortbas för att få kortet lite stadigare. 
Flickan är en stämpel från vilda stamps v232 och är målad i akvarellpennor.





Hoppas att ni har fått lite inspiration! 
Ha en underbar dag! 







3 kommentarer:

Ellenor Emilsson sa...

Jättefint tjejkort! :)

iaz sa...

Väldigt härlig färg på kortet och söt stämpel =) Kram

Helena Söderkvist sa...

Tack!
Ja den är jättesöt stämpeln och är en av mina favoriter :)
Kram