måndag 28 september 2015

Den här månadens inlägg är kvinnligt/tjejigt.

Jag har gjort en byrå av mina glossybox lådor, varje månad kommer det smink och annat smått och gott i. Dessa dagar är som julafton för mig.
Vad passar då bättre än att återanvända dessa och scrappa till förvaring för sminket.
Jag har gjort en pappstomme och använt locken som "hyllplan" där lådorna kan glida på.
botten är ett upp och nervänt lock
lådorna är klädda med decoupage i grönt men jag har låtit den rosa färgen lysa igenom. De är stämplade med bakgrundstämplar.i vintage.
Fjärilen har jag låtit gå över alla lådor och  är stämplad med Walnut Stain och jag har fyllt i med embossing clear.

stommen är klädd med decoupage.

I hörnen har jag klistrat dit metalldeco  och satt dit ben och handtag i metall.
Jag har valt att blanda två olika tekniker stämpling och deckoupage.
Vad använder ni för tekniker när ni scrappar, hur blandar ni dessa i era alster?
Det skulle vara kul om ni vill dela med er av era tekniker, vore även kul att se bilder.
Lämna dessa  i kommentarerna till detta inlägg.

Nu börjar den härliga scrap hösten.  
vi ses igen!





2 kommentarer:

iaz sa...

Den blev ännu läckrare i verkligheten än vad bilden visar =) Du är duktig du! kram

scraparin sa...

Tack gumman!