torsdag 27 augusti 2015







Så var vi snart inne i september!

Under augusti månad är det manligt tema och det är det svåraste man gör (enligt min mening). Men svårigheter är till för att övervinnas. Därför gjorde jag ett kort och en altrad tändsticksask, bara för att utmana mig själv.





Jag började med bruna toner och har jobbat mig ”utåt” i kortet, har svårt att göra ett kort utan blommor och blad så därför försökte jag hålla mig mot blå och gröna toner. 




Klockor är alltid trevligt att använda som dekoration. 





Den altrade tändsticksasken blev väldigt enkel:




Hoppas ni fick lite inspiration därute och tack för den här gången!


Kram kram


4 kommentarer:

scraparin sa...

Vilken fin kombination.själv har jag svårt att sätta blommor på killkort men det är ju så fint. Även blommor kan vara" manliga";-)

Laila Gustafsson sa...

Så himla snygga saker vännen love it kramen 💖

Laila Gustafsson sa...

Så himla snygga saker vännen love it kramen 💖

Carina pettersson sa...

Tack snälla ni