måndag 31 augusti 2015

Pojkigt födelsedagskort

Då var det min tur att blogga igen, härligt!
Den här gången är det manligt/pojkigt.
När jag väljer utseende på mina alster/kort utgår jag oftast från personens intresse än kön.
Sedan är det personlighet och favorit färger som jag utgår ifrån när jag målar stämplarna, papper väljer jag sedan utifrån stämpelns förger.
 
Detta kort gjorde jag till min systerson och han gillar äventyr och åka skateboard och att fånga dagen är ett gott motto för en tonåring...
Här blev färgkombon i blåa och gula nyanser.
 
 
 
Kortet nedan talar nog för sig själv.
Grannen som är musiker fyllde år och han är ett stort Kizz fan.
Bakgrundspappret har jag embossat med clearpulver och texten och siffran är färgat med
mina distress färger.
 
 
Hoppas detta kan ge er inspiration till era alster.
Tack för mig / Scraparin




1 kommentar:

iaz sa...

Riktigt läckert kort och jag gillar verkligen stilen på bokstäverna med namn och ålder =) Duktiga du Karin/svägerskan =)