onsdag 19 augusti 2015

Minialbum

Då var det dags för ett nytt tema, manligt/pojkigt. Jag har för första gången testat att göra ett minialbum. Gjorde ett album till min man som fyllde 30 år. Hade hittat en bra tutorial på Kristinas scrapbooking-blogg.

Inte lätt att hitta papper med lite manligt inslag, det mesta i scrapbooking världen är verkligen gulli-gull. Men till slut lyckades jag hitta ett pappersblock som jag blev nöjd med. Fyllde sedan albumet med bilder från våra år tillsammans.

Den här digisen är ifrån Mo manning och är färglagd med copics. 

Så här ser mittuppslaget ut, våra barn har fått skriva sina namn och sen är det fylld med bilder från första tiden med respektive barn.



Bakstycket på albumet.

Måste säga att göra det här albumet var något av det roligaste jag gjort, kan varmt rekommendera att testas.



2 kommentarer:

scraparin sa...

Härligt album. Måste in å kolla på mallen. Är själv dålig på att höra album. Tack för tipset:-)

asacreations sa...

Kul att kunna tipsa!