måndag 17 augusti 2015

En killigt CAS kort

Idag blir mitt inlägg lite senare publicerat än det brukar. 
Tyvärr räcker inte min tid till just nu. Jag har precis börjat ett nytt jobb efter över 1 1/2 års mammaledighet. Barnen har börjar förskolan och vi försöker anpassa oss till alla nya rutiner och det betyder att hela familjen är helt slut på kvällen. Och tyvärr finns det inte tid till mitt pysslande just nu. 

Dock hann jag med att göra ett snabbt och enkelt CAS kort i helgen som är till min kusin. 


Jag har använt mig av svart Cardstock och mönsterpapped från K-design. Bokstavs och siffer stämplarna kommer från panduro och är stämplade med vitt från Versa Magic. 

Hoppas ni har fått lite inspiration till skapande

1 kommentar:

scraparin sa...

Hej. Det är ett jättefint och enkelt kort tycker jag. Ibland är det svårt att få ihop vardagen med hobbyn, man får vara glad om det går att få till nåt de. Men du har lyckats bra tycker jag��