fredag 31 juli 2015

Sommar kort



Hej
Nu är sommaren äntligen här. Sol, bad och mysiga kvällar i solnedgången.  

Jag heter Karin Everitt, kallar mig Scraparin i bloggen. Jag ser verkligen fram emot att ha fått möjligheten att få delta i DT gänget ett tag.
Jag har hållit på med scrapboking sedan 2009 och har samlat på mig endel smått och gott. Stämpling och färgläggning är min stora favorit. Så det kommer ni få se mycket av på mina alster. Jag har provat de flesta sorters pennor, promaker är favorit i alckomålning.
Just nu är det Distress markers pennor som gäller när jag målar. Jag älskar hur lätt det är att måla olika färgskiftningar med dem. 

I det här debut inlägget bjuder jag på ett kort med stor sommarkänsla. Jag associerar till en härlig sommar äng. 
Det är stämplad bakgrund med Distress
Stämplar. Fjärilarna har jag färglagt med Distress markers. 







Inga kommentarer: