måndag 27 juli 2015

Ett inlägg från skogarna i Arvidsjaur

Hej!


Carina Pettersson heter jag och har fått äran att få vara en av inspiratörerna under juli – december 2015. 
Jag är 42 år bor i Skellefteå tillsammans med min man och mina två barn Linus 17 och Ida 15 år. Började med scrapbooking för ca 7 år sedan efter att min goda vän tjatat på mig i ca 3 års tid. Efter det har jag varit fast. 
Håller mest på med kort och altring, har även gjort några mindre fotoalbum. Den stil jag har går mer åt shabbyshick och den har utvecklats från dag ett och gör fortfarande. 

Jag blir glad om någon där ute i cyberrymden kan bli inspirerad av mina alster och är väldigt ödmjuk inför den här chansen jag fått på Scrappaloss bloggen.

Idag visar jag ett i månadens tema Sommar: 







Till det här kortet har jag utmanat mig själv att använda färger som jag vanligtvis inte skapar så mycket med. Cremefärgad CS som kortbas, lila CS som ram och en äldre av Maja Designs kollektioner är det gula pappret ifrån. Målade en Magnoliastämpel med mina Promarkers (har just börjat måla motiv) och sedan gick jag loss med blommor i olika färger. 

Så efter en hel del datastrul så är detta mitt första inspirationsinlägg för ScrappaLoss. Hoppas ni fått lite inspiration!

Många kramar!


6 kommentarer:

pojjo sa...

Super fint kort :-) du är så bra kram

Erika sa...

Jättefint, tack för inspiration 😉

Patricia Karlsson sa...

Superfint!

Carina pettersson sa...

Tack snälla du😘

Carina pettersson sa...

Tack snälla vad kul att du blev inspirerad :)

Carina pettersson sa...

Tack snälla :)