onsdag 22 juli 2015

Copics och sommar

Hej!!

Vad kul att få äran att tillhöra det här glada och inspirerande gänget! Jag kommer att hänga med hela hösten och fram till årsskiftet.

Jag heter Åsa Karlsson och är ganska ny i scrappbookingens glada värld. Började förra året med att testa copics-pennor. Blev så klart "lurad" av en kompis att sen följa med på en scrapp-träff och blev helt såld. Mitt största intresse är färgläggning, färglägger framförallt digitala stämplar och alltid med copics. Gått ett par kurser på Kit and Clowder och kan inte sluta, bästa terapin som finns.
När jag scrapbookar är min stil oftast CAS oavsett om det är kort, askar eller annat kul. inte rikigt kommit in i att använda så mycket dekorationer men det kommer nog.

Tänkte börja med ett så kallat shaker-card. Kortet är gjort på vitt cardstock med en mängd olika blå nyanser som jag rivit för att få fram "vågorna". Sedan är allt stansat i en massa omgångar och det sitter skumgummi emellan som man köper i ark och kan köra i sin stansmaskin. Fyllt mellanrummet med pärlor och sen lite olika dekorationer.


Den digitala stämpeln är ifrån Some Odd Girl och är färglagd med Copics och pärlan med Liquid Pearls.

Trevlig Sommar!


1 kommentar:

cecilia gunnarsson sa...

Vilken härlig grön du använt😄😄 grönt är ju en av mina absoluta favoriter😄 jättefint allt😄 cicci Johanna Gunnarsson