fredag 26 juni 2015

Världens sötaste nalle


Hej på er.

Man kan inte påstå att det är en härlig sommar vi har, än så länge, men då blir det extra mycket tid över till att pyssla istället, eller hur?

Den här månaden har vi fått en skiss som vi ska tolka och jag kan i ärlighetens namn säga att det inte är min starka sida, överhuvudtaget. Jag vet inte hur länge jag satt innan kortet jag ska visa idag blev till. 
Jag valde papper och dekorationer, flyttade om dem på kortet, bytte papper, bytte dekorationer, flyttade igen och så vidare.

Men till slut fick jag ihop ett kort som någorlunda påminner om den här skissen.



Den otroligt söta nallen kommer från Lily of the valley.
Hos dem kan man köpa block med bilder som redan är färglagda, perfekt för mig som inte är så duktigt på det där med färgläggning

Stämpeln "miss you" är från Stephanie Barnard

De runda ringarna är dies från Xcut Nesting dies, två olika set


Det här är tyvärr mitt sista inlägg för ScrappaLoss. Jag hoppas att jag varit till någon inspiration för er.
Själv har jag haft fantastiskt roligt under min tid här och jag har lärt mig massor.

Vill ni även i fortsättningen se vad jag pysslar med så titta gärna in på min blogg: MissEllenor.

Ta hand om er och jag hoppas att ni får en fantastisk sommar.



Inga kommentarer: