söndag 7 juni 2015

Tävling - Juni


Då var det dags för en tävling igen och den här månaden handlar det om bingo!
Tävlingen går ut på att välja en rad som går vågrätt, lodrätt eller diagonalt.
Raden kommer innehålla fem rutor. Varje ruta innehåller ett ord som till exempel kan
vara en typ av teknik eller en slags dekoration. Utmaningen blir alltså att skapa något
där alla fem sakerna ingår! Kul va?



Vinsten den här månaden sponsras av 



Regler:
Alla alster är välkomna så länge de passar temat 
  • För att vara med och tävla, klicka på Mister Linky längst ner i detta inlägg och skriv din direktlänk till ditt alster (Blogg, Flickr, Instagram, Google+, med flera) 
  • Länka tillbaka till det här tävlingsinlägget från ditt inlägg i din blogg etc. 
  • Ett bidrag per deltagare 
  • Har du inte blogg eller annat onlinekonto så går det bra att mejla ditt bidrag till: scrappaloss@gmail.com 
  • Alla sorters bidrag är välkomna, så länge fem saker i en bingorad används.
  • Tävlingen avslutas den 21 juni kl 23:59



5 kommentarer:

scrappingbessi sa...

Har länkat mitt tävlingsbidraget :)

Elin sa...

Har länkat mitt bidrag. :-) jag valde raden med något blått, spets, journaling, cardstock och tag/tags.
Jättekul utmaning!

Niklas & Jannike sa...

Har länkat mitt bidrag! Jag valde Stämpel, Band, Något vitt, Cardstock och Chipboard

Gunilla R sa...

Då har jag också länkat mitt bidrag med bingoraden: Knappar, Bokstäver, Metalldekorationer, Något blått, Embossing. Så kul när det var så lång bingorad. /Gunilla

Annelie sa...

Nu har jag också bloggat & länkat mitt bidrag.
Tack för en kul utmaning! :)