onsdag 24 juni 2015

Monsterkort efter skiss

Hej!

Denna månad har vi en skiss som vi ska utgå ifrån när vi pysslar. Jag har följt skissen ganska mycket men skippade blommorna. Jag använde glitter istället...

Jag har använt en av mina favoritstämplar, en monsterstämpel från Gummiapan. Pappren kommer från Hero Arts, Panduro hobby och Gummiapan.  Texten har jag gjort med min Dymo. Stämpeln är färglagd med Promarkers. Sen är det en massa olika former av glitter. Enkelt på sätt och vis fast ändå inte ;)

Ha en fin dag! 





3 kommentarer:

Desire Fourie sa...

This is such a fun take on the sketch. Love the faux sewing.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

asacreations sa...

Suergulligt monster!

Newell DymoUK sa...

Hej hopp!

Det är ju en helt underbar design, tycker att monstret ser super gullig ut och att använda sig av glitter istället för blommorna.

Samt att använda sig av Dymo gjorde det hela ännu mer levade vilket var super fint!

Stort tack för att vi fick vara med i detta projekt och jag ser fram emot vad annat roligt du kommer komma fram med :)

Med Vänliga Hälsningar,
Jesper K
DYMOSupport