måndag 22 juni 2015

Hektiska veckor

Efter några hektiska veckor blev det äntligen midsommar och jag såg världens chans att få scrappa! Längtade så efter att få skapa efter den härliga skiss som var månadens tema. Har alltid älskat Lillblommas skisser och har använt många av dem genom åren, bland annat denna som vi nu har som tema:


Men eftersom allting körde ihop sig med bland annat en tvättmaskin som fick för sig att lägga av, så blev det ingen tid alls för mig i scraphörnan. Därför bjuder jag på ett bidrag som jag visat tidigare, men som faktiskt är skapat efter denna skiss från första början!


Jag lovar dock att ni nästa månad kommer få se något nyskapande från mig, då jag går på semester om 2 veckor och innan dess kommer jag dessutom få tid för scrappande!

Hoppas ni haft en trevlig midsommar trots det halvdana vädret!





1 kommentar:

Desire Fourie sa...

Wow this is gorgeous with the mono greens. Adore the flowers around the image.
Hugs Desíre {Doing Life}