måndag 15 juni 2015

En Layout

Idag är det äntligen min tur, Sunie att göra ett blogginlägg.

Som ni vet så har vi denna månad tema skiss.
Vi i Desigteamet fick alla en likadan skiss som vi skulle tolka och som ni redan vet så ser den ut så här:
 

Jag måste säga att mitt bidrag kanske inte är allt för lik skissen.
Men det är den jag har utgått i från när jag skulle börja skapa.

 

Eftersom jag inte är allt för förtjust i cirklar så valde jag istället att måla och skvätta lite akvarellfärg där cirkeln på skissen sitter. Sen valde jag även att använda lite mönsterpapper som är inkade med distress ink på kanterna.
Boarderna har jag använt men flyttat runt lite på dekorationerna.

 

Titeln sitter på rätt ställe om man utgår i från skissen och bilden.

 

Vad tycker ni? Ser ni att jag har utgått från skissen?
Hoppas ni har fått lite inspiration till skapande.

Inga kommentarer: