lördag 16 maj 2015

Högtid - Valborg

Idag bloggar jag, Sunie. Dock var det egentligen min dag igår men jag var helt inställd på att det var den 16:e. Så fel man kan ha ibland.
Så här kommer i alla fall mitt inlägg.

Denna månad vet ni som säkert att vi har tema Högtid. Och jag tänkte passa på att visa för er hur jag dokumenterade förra årets valborg i mitt Pocket scrap album för 2014.

I mitt album så gör jag ett uppslag för varje vecka. Och just valborg inträffade detta år under vecka 18. Eftersom det hände så mycket hos oss denna vecka så fick det bli bilder fyra bilder frånjust valborg. Vi spenderade kvällen ute på Varmdö tillsammans med min mamma och hennes kille. Sonen fick för första gången se en brasa och tyckte det var riktigt spännande.


En annan högtid, för oss, var att vi äntligen fotade bebismagen. Det är någonting vi har gjort med varje graviditet och det var tur att vi gjorde det för det dröjde inte länge innan lilla syster såg dagens ljus.


Till detta uppslag har jag både gjort egna kort samt använt färdiga kort från Project Life.

 
Hoppas ni har fått lite inspiration till skapande!!
 



Inga kommentarer: