måndag 4 maj 2015

Blomstrande kärlek

Under våren blomstrar kärleken. 
Ett par vänner har gått och förlovat sej och jag har tillverkat ett kort för att gratulera paret.


Det vackra bakgrundspapperet kommer från ett Panduro-block. Den blåa blomman är från Prima och de andra är inköpta hos PYHobby.
Tagen är inköpt på ICA vid juletid och har kantstansats med hjärtan. Jag har ingen teststämpel som jag tyckte var passande, så då fick jag skriva för hand.


Insidan dekorerar jag sällan, ibland blir det något enkelt med spillpapper eller stämplar. Här har jag använt mej av båda.
Papperet är en spillbit. Stämpeln är en gammal trotjänare från Reprint.


På baksidan en vågig cirkel utstansad i en bit spillpapper och min personliga stämpel från Rox Stamps och en hjärtstämpel från Reprint.


Inga kommentarer: