söndag 8 mars 2015

Månadens utmaning


Månadens tävling sponsras av Pysslofix och vinsten ser ni här nedanför....


Temat för mars är färgläggning och det är även temat för denna tävling. En liten tvist är att era alster ska vara övervägande gröna.... annars är det fri tolkning på temat... Så nu vill vi ha in en massa härligt gröna bidrag....

  • För att vara med och tävla klicka på Mister Linky längst ner i detta inlägg och skriv din direktlänk till ditt alster (blogg, Flickr, Instagram, Google+, mfl).
  • Länka tillbaka till det här tävlingsinlägget från ditt inlägg i din blogg etc.
  • Ett bidrag per deltagare
  • Har du inte blogg eller annat onlinekonto så går det bra att mejla ditt bidrag till: scrappaloss@gmail.com




Se även under tävlingsregler här uppe för mer detaljerad information om reglerna.
Senast den 22 mars kl 23:59 vill vi ha ditt bidrag.


Vinnare utses av designteamet och presenteras här på bloggen den 29 mars.



5 kommentarer:

Gunilla R sa...

Då har jag lagt upp mitt gröna, färglagda bidrag. Hoppas fler gör det också.

pelArgoNNiA sa...

Ett grönt bidrag även från mig!

Cattiegirl sa...

Hej! Perfekt att drömma sig bort med gröna toner när vädret är som en mulen trasa! :-)
Tack för en inspirerande utmaning!
Kram
//Cattie

Jenny sa...

Nu har jag också lämnat in mitt bidrag till utmaningen. Härligt tema!

Helena Söderkvist sa...

Här kommer mitt bidrag :) Tack för en kul utmaning!