måndag 2 mars 2015

Färgläggning - inte min grej....

Nej färgläggning av stämpelmotiv är inget jag gör så ofta... det har inte blivit min grej helt enkelt. Men när månadens tema blev färgläggning så fick jag helt enkelt utmana mig själv. Köpte ett set med Koi-i-noor pennor för något år sedan och har använt dem men inte på riktigt som alla andra som färglägger motiv gör utan mer som färgpennor som barnen använder när de färglägger en målarbild. Skrev ut en digistämpel som fick bli min första riktiga färgläggning, och här är resultatet...


På söndag släpper vi månadens utmaning och den kommer utgå ifrån månadens tema....så nu utmanar vi er alla där ute att komma tillbaka på söndag och sen vill vi bli bombarderade med spännande tolkningar av temat....



1 kommentar:

Ellenor Emilsson sa...

Jag tycker du har lyckats jättebra! :)
Färgläggning är inte heller min grej, så det ska bli spännande och se vad jag kan hitta på tills min dag kommer :)