fredag 27 februari 2015

Altrad papperspåse

Hejsan!

Då var det dags för mig att visa upp ett projekt i månadens tema. Det blev en liten utmaning för mig den här månaden då det blivit lite kaos i allt mitt pysslande! Jag har fortfarande väldigt lite av mitt pysselmaterial här uppe där jag bor nu, så det blev en liten utmaning för mig på det viset att jag fick försöka använda mig av det jag hade här helt enkelt. Med månadens vita tema bestämde jag mig i alla fall för att altra en papperspåse. Blev lite jultema av det hela också! 


 Bilden är inte den bästa, men det jag har gjort är i alla fall att jag har altrat en stor papperspåse jag hade. Jag har använt mig av olika vita papper, min älskade dymo och nagellack, Jajamen, nagellack alltså!
Det använde jag för att göra de små silvrita prickarna på sidorna. Man kan ju faktiskt ändå göra väldigt mycket med ganska lite material. Bara fantasin som sätter stopp :)

1 kommentar:

Newell DymoUK sa...

Hej hopp Matilda!

Jätte trevligt och se vad du har skapat, designen är så full av liv och inspiration!

Dom extra bitarna av detaljer som t.ex texten med Dymon och dom silvriga prickarna med nagellack ser helt underbart ut. :)

Fortsätt med det bra arbetet.

Med vänliga hälsningar,
Jesper K
DYMOSupport