fredag 30 januari 2015

Presentation – DT Katri



Hej! Jag heter Katri och är ny DT för denna termin! Jag är 32 år och bor i Göteborg med min man och våra två katter. Jag har scrappat i några år och gör mest kort och tags. Min stil skulle jag beskriva som färggrann, även om dagens blogginlägg är ett undantag ;) Jag hittar mycket inspiration på nätet, i konst och på resor. Jag tycker också mycket om att virka och ibland händer det att scrappande och virkning möts.

Till månadens tema Clean & simple har jag gjort två enkla kort med svart bas. 

 Till den prickiga har jag använt papper från Panduro och stämplar från Kortmakaren och Reprint samt lite glitter.

 Till det andra kortet har jag använt svart cardstock från Panduro och ritat bakgrunden med en vit penna. Stämpeln kommer från samma set från Reprint som ljuskronan i det första kortet. 

Ha en fin helg!

1 kommentar:

Holly AKA KopyKat sa...

Oh these are so beautiful.