onsdag 12 november 2014

JULIG TAG

Hej. När jag såg att månadens tema är Tags blev jag jätteglad. Jag gillar att göra Tags. Dom är ju så roliga att göra då man kan variera sig i det oändliga. Man kan göra dom i alla möjliga storlekar och så många olika stilar. Min juliga tag ser ut så här:
Jag började med att klippa ut en stor Tag ur ett akvarellblock, storlek 15x10 cm. Klädde den med papper från Maja Design och chalkade kanterna, först med en brun färg och sen med svart. Limmade fast en bred beige spetsband på den. Satte fast  en öljett högst upp.  Klippte sen ut 3 mindre tags (papper från Maja Design) som jag satte fast öljetter på och trädde igenom vita sidenband. Hittade sen en söt tomte (Pion Design) som jag limmade fast på ett brunt papper och sen ett vitt. Limmade fast små hörnbitar och limmade fast en text (god jul). Dekorerade slutligen med blommor, pärlor och en rosett.



Inga kommentarer: