fredag 3 oktober 2014

Manligt CAS

Idag bjuder jag på ett snabbt och enkelt kort, så kallat CAS (clean & simple).
Jag har lite svårt att hålla mej till just CAS, även om jag inte brukar överdekorera, så är det ändå svårt att hålla det tillräckligt enkelt för att hamna under den kategorin.
För ca ett och ett halvt år sedan tog jag en onlinekurs med just den inriktningen och med temat "His & Hers", ett annat svårt tema.
Just det här kortet är ett försök till manligt CAS och jag lyckades även få med månadens tema "Höst".
Igår fyllde min make 40 år (!?) och fick det här kortet av mej.

Jag har använt mej av en bit papper från Maja design Vintage summer basic. Jag klippte efter plankorna, så det ska se mer naturligt ut.


I mina gömmor hittade jag lite höst löv som fick sätta lite färg på det hela, tillsammans med en förvirrad körsbärsblomma.


Enkel insida med bara en gratulationshälsning.


Baksidan med min personliga stämpel och en kamerastämpel i mitten (min man gillar att fotografera).

Ikväll blir det tårta då jag fyller år idag. Ha en bra dag!



Inga kommentarer: