måndag 6 oktober 2014

Äntligen höst

Månadens tema - höst.
Jag hade lite svårt att komma igång, det låste sig helt när jag satte mig i helgen för försöka skapa något "höstligt".
Plockade fram papper, vände, vred, testade, skar, fel, börja om... och så vidare.
Bestämde mig istället för att titta igenom några fotografier, kanske kunde jag hitta någon inspiration där.
Och där låg det, kortet från ett lopp jag sprang för en tid sedan, Tjurruset.
Det var på hösten, och det var VÄLDIGT lerigt och blött, precis som hösten kan vara ibland.
 Trots det så var loppet en fantastisk upplevelse. Blev inget i år, men nästa kanske...

DET kortet blev i alla fall min inspiration till en höst-skapelse.
Hoppas ni tycker om den.

 Pappret är från Bo Bunny

Kameran är en dies från Marianne Design

Till vänster om bilden, strålarna, är en bakstencil från Lagerhaus :)

Bokstäver från Panduro

Ramen runt kortet är från La De Dah

Vad tycker ni, blir ni inte sugna på att springa Tjurruset ni med? :)

Hoppas ni får en härlig månad!




1 kommentar:

Salami sa...

Kortet blev jättefint och kameror är ju både snygga att se på och roliga att använda : ) men jag blev INTE sugen på att springa...