söndag 6 juli 2014

Specialtävling för juli

Den här månaden kommer vi att göra en specialare.
Vi känner att det skulle vara roligt med en ny banner för bloggen och även till Facebook-sidan/Google+-sidan.
Just därför så vill vi ha in massor av bidrag av er som vi får använda till just det ändamålet.

Alla alster är välkomna, LO´s, kort, alter, pocket-sidor, art journal mm. Bara det har med papperspyssel/scrapbooking att göra. Det behöver inte vara ett nyskapat alster.

Vi kommer att välja ut några av bidragen som kommer att hamna i bannern. Det kommer även att delas ut RAKar till de lyckligt utvalda.

Nu vill vi att ni bombarderar oss med alster.
Lägg in i Mister Linky. Länka direkt till ditt blogginlägg, Facebook-bild, instagram, Google+, Flickr mm (viktigt att det är en direktlänk). Har du inget webbaserat så går det bra att mejla till oss på scrappaloss@gmail.com.
Senast den 20 juli kl 23:59 vill vi ha in ditt bidrag.



7 kommentarer:

La Vikinga sa...

Hej! Jag skickar en relativt nygjord LO som jag gillar!

Sofie Bolinder sa...

Hej, skickar in några av mina alster som jag är nöjd med...

Marie sa...

Bombat och klart :o)

Camilla Sandberg sa...

Skickar in ett kort :)

Anita-Lise sa...

Hei, jeg har lagt inn bidrag til konkurransen :) Spennende utfordring dette! Lykke til med banneret :)
Klem

scrappingbessi sa...

Nu har jag lämnat mina bidrag :)

Silje Kristin Aunan sa...

da har æ levert mitt bidrag nr to <3