tisdag 17 juni 2014

Sommar och nya tag

Nu när skolorna har sommarlov och semestertiderna kommit igång, så är det många minnen och aktiviteter som dokumenteras för framtida fotoalbum, scrapbookingalbum och pocketpage-album. En del är mest aktiva under ledigheter medan andra lägger energi på annat och kommer igen under hösten.

Här i ScrappaLoss-bloggen tar vi inte semester. Vi fortsätter att komma med inspiration under hela sommaren. Juli tävlingen kommer att se lite annorlunda ut, mer om det när det är dags.


I juli så har vi dessutom några nya gästinspiratörer som ska presentera sej. Det kommer att bli spännande. Lite längre ner kommer jag att presentera dom till namn och jag hoppas att ni är lika spända som jag på att se vad dom har att komma med för något roligt.

Innan ni får veta vilka det är, så vill jag och Elin tacka Cornelia och Elenor för deras insatser sedan i januari. Ni har verkligen bjudit oss på massor av inspiration. Hoppas vi "ser" er igen i tävlingar mm på bloggen.

Så, då är det dags att hälsa tre nya gästinspiratörer välkomna. De ska vara med oss från juni till december.

Malin Näslund
Ellenor Emilsson
Zora Bergström

Jag kommer att skicka ut ett mejl till er inom någon dag, med lite information.

Tack till alla som skickat in ansökningar den här gången. Hoppas att ni provar igen nästa gång vi söker gästinspiratörer.




1 kommentar:

Elenor Krantz sa...

TACK för att jag fått vara med och vara gästslöjdare. Det har sporrat mig att göra saker jag inte visste att jag hann egentligen. Lycka till nu! ni nya . jag är så nyfiken på vad ni kommer att bjuda oss på !