söndag 8 juni 2014

MÅNADSTÄVLING

Hej och välkommen till Juni månads tävling.
Den här månaden är det "Scrap & Ting" som är vår sponsor: 
Besök gärna webb-butiken eller gör ett besök i Jennys jättemysiga butik i Edsbyn.

Scrap och Ting sponsrar med detta fina pris:

Den här gången vill vi att ni skapar ett alster i Vintage-stil och det kan vara Kort/LO eller altrat.

Senast den 22 juni vill vi ha ditt bidrag. För att vara med och tävla klicka på Mister Linky och skriver in direktlänk till ditt alster (blogg, Flickr, Instagram, Google+ mfl). Du får väldigt gärna blogga ditt bidrag och då ser vi helst att du länkar tillbaka till det här tävlingsinlägget. Har du inte blogg eller annat onlinekonto så går det bra att mejla ditt bidrag till: scrappaloss@gmail.com

Se även under tävlingsregler här uppe för detaljerad information om reglerna.

Vinnare utses av designteamet och meddelas här på bloggen den 29 juni.

Lycka till!!


Inspirationsbilder:
Kort/Anki
Alter/Anki
LO/Anki


7 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
Kan dessvärre inte lämna min bloggadress+namn under Mr Linky.Det fungerar inte!
Men skriver den här:
http://carinas-pyssel.blogspot.se

Tack för en trevlig utmaning!

Johanna1978 sa...

Carina: Jag har lagt in ditt bidrag via Mister Linky.
Det är ett test med den tjänsten, så vi får se om den återkommer.
Det är för att det ska vara enklare att klicka mellan länkarna till bidragen.
Det ska länkas direkt till inlägget, inte till bloggens förstasida.

pojjo sa...

Här kommer mitt bidrag, kunde inte lägga in det på mister linky tyvärr...

http://pojjos.blogg.se/2014/june/jisses-vad-jag-blir-bortskamd.html

Med vänlig hälsning Johanna

Johanna1978 sa...

Tack, Johanna!
Jag har lagt in din länk i Mister Linky.

Kaffesugen Scrappare sa...

Jag är med och tävlar med ett 3D kort! Håller tummarna!
Scrapkram från Jenny en Kaffesugen Scrappare.

Petraso sa...

Länkat mitt bidrag gick hur lätt som helst från iphonen

Lisa-olsi sa...

Nu har jag länkat mitt bidrag
och hoppas det blev rätt :)
Tack för en bra utmaning.
ha det gott//Lisa