måndag 30 juni 2014

Bröllop och tack för mej!

Mitt sista inlägg här som Gäst-Inspiratör blir detta bröllopskort i ganska enkel stil.

Bland blommorna har jag placerat några halvpärlor. Jag tycker att det fyller ut och är dekorativt.

Hjärtana är utstansade med en QK-die och ihopslingrade innan jag limmade fast dem.

Beställaren ville ha med ett foto på brudparets sommarställe, där vigseln gick av stapeln på midsommarafton. Och namnen, förstås, som jag stansat ut med QK Maddie Anne.

När man viker upp mittfliken finner man en vacker text och plats att skriva sin hälsning på.

Under dekorationen med min personliga stämpel på kortets baksida fäste jag ett hjärtmönstrat band, som håller hela kortet samman.

Tack för min tid här hos er på Scrappa Loss!


1 kommentar:

Elenor Krantz sa...

Jag tycker att du har gjort så bra inlägg ! lYCKA TILL I FORTSÄTTNINGEN !!