fredag 2 maj 2014

Ny månad, nytt tema

Ny månad och dags för ett nytt tema. Nu är det snart bråda tider för studenter och konfirmander... och jag tänkte visa er ett studentkort jag gjorde förra året. Det är ju lätt att man hamnar i det "blå-gula träsket", men ett kort kan verkligen vara "studentigt" utan att vara enbart blått och gult!

Tjejen som fick det här kortet gillar att fotografera och därför har jag dekorerat med en liten kamera samt en filmstrip.

Det söta motivet kommer från Phunnyface.

Passande papper till hennes intressen... och jo, visst har jag med lite blågula detaljer, det har jag! *S*

En liten bit av motivet på framsidan maskar jag ofta in i min personliga stämpel på baksidan. Det ger en fin helhet, tycker jag.

Lycka till med era kommande student-projekt!

Inga kommentarer: