måndag 12 maj 2014

Gul och blå, manligt student kort

God morgon, hoppas ni haft en bra helg.
Nu va det åter dags för mig att blogga :)

Denna gång har jag valt att göra ett student kort - i svenska fina färger.


Använde mig av ett blåfärgat cardstock (utan streck i) och sen ett papper passande till student som jag hittat på www.roxstamps.se


Stämpeln är från Magnolia och har färglagt den med distress markers.


Fina detaljer.

 

Text stämpeln är från www.roxstamps.se


Passade på att kolla upp en fin "Personlig stämpel" och denna hittade jag även den på www.roxtamps.se och där står det "Handgjort av Sofia http://sofiaskapar.blogg.se "
Gillar den verkligen :) Blir så personligt med en fin personlig stämpel.

Detta va allt från mig idag, ha en underbar måndag så hörs vi snart igen.

2 kommentarer:

Jok_96 sa...

Så härligt student kort du har skapat.

Kram Johanna.

Sofia Björklund sa...

Tack så mkt kära johanna :-) din stämpel jag använt mig av ju ;-) kram sofia