måndag 28 april 2014

Gratulationskort i pastel färger

God morgon denna underbara måndag och jag hoppas att ni har haft en bra helg, kanske en härlig pysselhelg :)
Nu var det dags för mig att blogga igen.

Jag gjorde ett kort till min brorsdotter som fyllt år, hon älskar fjärilar och färgen rosa.
Färglagt stämpeln som kommer ifrån magnolia med mina distress markers och älskar denna stämpeln.
 

Jag stämplade vid sidorna av det utstansade stämpeln med en embossing stämpeldyna, sen hällde jag på frantage pulvret vid kanten och värmde med embossings fönen.
 
 
Fjärilen jag stansat ut kommer ifrån martha stewart.

 
Älskar hjärtswirl diesen som kommer Magnolia.

Grattis charmsen har jag hittat på www.roxstamps.se




Alfabetet jag har använt mig av är Magnolia.
Tack för mig för denna gång :)
Ha en bra dag! /Sofia


Inga kommentarer: