onsdag 23 april 2014

ATC Tema Påsk

Här är mitt bidrag för månadens tema ATC-swap med påsktema. Jag har aldrig varit mycket för att göra påskkort och jag har aldrig gjort ATC-kort, så detta var rätt långt ifrån vad jag brukar göra. Men ett försök måste man ju sig på på och vem vet. Det är kanske inte sista gången jag gör ATC-kort!

Jag har nyttjat spillbitar jag hade i färger som jag tycker hör påsken till. Rivit kanten på det mönstrade pappret och har sprayat med mist och lekt lite med distresser. Dekorerat med påsk-figurer i foam som jag hade liggandes.




Själv har jag ägnat min påskhelg långt ifrån traditionellt påskfirande med ägg och fjädrar. Jag har tillbringat påsken med andra typer av fjädrar. Sådana som sitter på bilar! Jag har befunnit mig på den stora bilmässan som går på Elmia varje påsk, så nu har jag många fina bilder att börja scrappa! 

Hoppas ni annars får möjlighet att njuta av det fina vädret och ändå hinner med att scrappa!



Inga kommentarer: