måndag 7 april 2014

ATC-kort i påskens tecken

Med april så kommer påsken som även hittat till oss på ScrappaLoss. I DT-gänget har vi gjort ATC-kort som vi skickat till varandra och här kommer de två som jag gjort och skickat iväg.

Det första blev ett enkelt kort med en söt liten uggla, färglagd med distress ink och en glad påskstämpel

 
Nummer 2 har jag kladdat lite på. Har färgat in kortet genom att lägga lite distress ink - squeezed lemon och shaded lilac på en akrylkloss och sedan spraya liten vatten på och doppa kortet. Sedan har jag sprayat vatten på kortet när färgen torkat för att få lite effekter. Texten är från min dymo och på kortet och texten har jag duttat med distress stain - picket fence. Blomman är infärgad med glimmer mist - yellow daisy.

Det var allt från mig den här gången - vad gör ni för påskkort i år? 
Glad Påsk!


Inga kommentarer: