onsdag 19 mars 2014

VÅRVÄSKA

Hej på er allihopa. Nu är det min tur att inspirera och jag har valt att visa upp en väska som jag har gjort. Våren är i antågande och det märks även här uppe i norra delen av Sverige. Vi har haft soligt väder och temperaturen har varit på plussidan en tid och det är såå härligt! Med våren kommer även lusten att byta ut alla mörka och murriga färger mot ljusa. Det gäller både heminredning, kläder och i mitt skapande.
 Till den här vårväskan har jag använt mig av ett vitt cardstock till stommen, spännet och handtaget. Sen valde jag ett vitprickigt papper med beige bakgrund (från Inkido).
 Dekorerade med blommor, halvpärlor och en grattis-tag.
Baksidan

Här finns en tutorial om du vill prova göra en sån här väska.

3 kommentarer:

Waracartist sa...

Anki! Du är så inspirationskälla! Jättefint!

Cornelia sa...

Men hallåååååå! Vilken helt underbart ljuvlig väska!

Jag blev plötsligt kääääär... i en väska!

Super!

Jessika sa...

Åååh vilken jättesöt väska :)