söndag 22 december 2013

Det nya gänget!

Nu är det riktigt nära och det sista pysslet och stöket inför julen börjar vara på plats.
Jag håller på med sista handpåläggningen på några julklappar som har tillverkats, lite sista minuten godistillverkning och bak. Idag ska julgranen kläs också och kvällen kommer tillbringas vid köksbordet och lyssna på den lokala rimstugan på P4 med lite glögg i glasen.
Hoppas ni inte stressar ihjäl er nu i juletid och tar vara på varandra.

Nu till vad jag gissar ni väntar med spänning på. Nämligen vilka som kommit med i vårt fasta team.
Vi vill först tacka alla sökanden, ni är allihop inspirerande.

Vi vill välkomna
Sofia Björklund
Suha Hazboun
Ann-Kristin Berggren
Jessika Lundman
Scrapkuben/Johanna (tidigare GDT)
Susanne/Tussling (som istället för att vara GDT blir fast (: )

Ni kommer ganska snart att få ett välkomstmejl med lite information. Så håll koll i e-postlådan så vi kan ordna med det praktiska så fort som möjligt.

Vi hoppas att ni är lika spända på att se vad de nya har att inspirera med.

Ni har väl inte glömt bort månadens tävling? Ni har fram till midnatt på er att delta.

Vi önskar er en fröjdefull jul!




7 kommentarer:

Suha sa...

Tack! Det är så spännande och hoppas att alla blir inspirerade!

Sofia sa...

Åh så roligt, började gråta när jag såg inlägget och att mitt namn står med! :) Tack så mycket, ska bli otroligt roligt och spännande! :)

Jessika sa...

Gud så roligt! Hoppade jämfota när jag läste det :D Tack så jättemycket!!

Johanna sa...

Ska bli så skoj att vara tillbaka i gänget igen! Grattis alla kollegor!

Tussling sa...

Vad roligt att komma tillbaka till er och som fast denna gång =) Grattis även till er andra!

Ami sa...

Grattis! Det ska bli roligt att se vad ni skapar!

Anki Berggren sa...

Åh vad det här ska bli kul!! Känner mig så hedrad.. Tusen tack för att jag får vara med i DT-gänget.