måndag 11 november 2013

En julpåse

Hej
 
Temat denna månade är rött och orange. Det borde vara jättelätt, men helt plötsligt började hjärnan hitta på massa andra snarlika färgkombinationer.
 
 
De orangea papprena var slut, undrar hur för jag gillar inte orange något vidare, bara på ett halsband som jag har ;-) Kan vara dags att kolla över card stock-högarna för mig. Till slut så hittade jag i alla fall några papper i lämpliga färger och kunde göra en "god-jul-påse".
 
 
Kantstansen är från Marta Stewart. Tonics studio har en snarlik stans med utväxling som är bättre om man ska jobba i tjockt papper eller är svag i handleden. Den lilla stansen kommer från Sissix och den stora från Tonic Studio.
 
 
Bakgrundsstämpeln är från Viva Decor och stämplat med antique linen. Tyvärr vet jag inte vem som tillverkar jul-stämpeln.
 
Ha en jätte bra dag.
 
 

Inga kommentarer: