fredag 4 oktober 2013

Spännande födelsedagar

Det är spännande med födelsedagar. Oavsett om man är barn eller vuxen. Förväntningarna förändras dock.
I vårt hus har vi just firat två stycken födelsedagar, min makes och min egen, dagarna efter varandra.

Dagens alster går i lila, en av mina favoritfärger.


Bakgrunden har jag gjort med hjälp av Distress stains och sprayat vatten. Jag skar ut ett titthål i kortstommen och satte stämpeln på insidan av kortet. Lite bling och blommor och blad tillsammans med ett sidenband fick bli dekorationer.



2 kommentarer:

Kia sa...

Verkligen toppentoppenfint!
Och så roligt att få hicka till och tänka " men va fan, man kan ju skära ut på FRAMSIDAN?!"

Skönt med nya inputs, när man fastnat i lådan, typ!

:D

Johanna1978 sa...

Haha! Ibland är det enkla revolutionerande ;)
Tack för din kommentar!