onsdag 16 oktober 2013

grattis på 3-årsdagen

 
Hej  Elin här.
Har fått den stora äran och driva denna bloggen ihop
med Johanna.
Ska bli väldigt roligt och en liten utmaning för mig.
Men jag ska göra mitt bästa
 
Lite om mig själv
Älskar att pyssla, har en liten pyssel affär
och en webbshop som tyvärr ligger ner just nu, men håller på
att fixa den
Jobbar även som ekonomi assistent och har gjort det i 2år.
Sen har jag 4 härliga bara
9,7,5 och 3. Så sysslolös är jag inte
Den äldsta spelar både hockey och fotboll
så hänger just nu mycket i ishallar
 
 
 
Här har jag gjort ett födelsedags kort till
bloggens 3 årsdag.
Gjorde det i rosa eftersom vi har rosabandet månad
 
 

2 kommentarer:

Lina sa...

Vad kul att få läsa lite om dig, Elin. Ni kommer att göra ett toppenjobb med bloggen, det är jag övertygad om. :)

Johanna1978 sa...

Välkommen! Vi kommer att ha ett gott samarbete här på bloggen.
Ett jättegulligt kort!