måndag 30 september 2013

Time to say goodbye

Det började för nästan exakt tre år sedan då Camilla som startade denna bloggen frågade om jag ville bli DT för ScrappaLoss. Jag blev helt överlycklig och dansade fram på moln. 
Sedan dess har det hänt en hel del, många personer har kommit och gått. Vi har fått se många olika sorters alster från olika men väldigt duktiga scrappare.

Jag har även fått äran att under en tid driva bloggen tillsammans med Päivi som är en väldigt duktig scrappare och färglägger stämplar riktigt fint. Tack för den tiden vi fick tillsammans.

Det har varit en utmaning och samtidigt en erfarenhet att sista tiden driva bloggen själv. Men det har varit väldigt roligt med att få skapa mitt eget team av duktiga scrappare som förgyllt bloggen med fina alster.

Under tiden har mitt liv förändrats på många sätt och nyligen har jag börjat studera igen, det var 8 år sen sist så det är en ganska stor omställning.
Detta tillsammans med en inspirationssvacka vad det gäller scrapping, väljer jag att tacka för mig här på ScrappaLoss.
Tro nu inte att jag ska sluta scrappa helt bara för att jag väljer att fokusera på annat i livet ett tag. Det kommer säkert att bli lite scrapping ibland ändå. Det är ju trots allt en väldigt rolig hobby när inspirationen och lusten faller på.

Vad kommer då att hända med bloggen? 
Jo, Johanna som är med i teamet nu och Elin på Pyssel&Kort kommer tillsammans att driva bloggen vidare. Jag tycker att det ska bli så spännande att se vad de kommer att hitta på och jag önskar de all lycka till.
Jag tror på er tjejer.

Jag vill samtidigt passa på att tacka alla DT:s som jag har jobbat med på olika sätt och alla ni läsare som följer bloggen, kommenterar och skickar in alster till våra tävlingar och alla sponsorer som varit så snälla och ställt upp med priser till våra tävlingar.
Det har varit så roligt att få ta del av allt detta.

Trots titeln väljer jag att inte säga hejdå utan på återseende.
Var, när eller hur, det ger sig.

Kram på er alla och kom alltid ihåg att ScrappaLoss!




5 kommentarer:

Päivi sa...

Tack själv Lina för tiden vi drev SL-bloggen tillsammans!

Du har gjort ett stort jobb som dragit ScrappaLoss så länge och gjort den till den fina blogg den är dag.

Kul att det blir fortsättning i bloggen, följer med spänning även fortsättningsvis :)

Stort lycka till till dig Lina!!! Och stort lycka till till tjejerna som tar över. Det är en fin blogg så det är kul att den fortsätter :)

Ha det bäst!
Päivi

Johanna sa...

Tack själv för den tid jag fick vara med och lycka till med allt Lina!

Johanna1978 sa...

Tack Lina! Det är tråkigt att du ska lämna oss, men livet går vidare och jag önskar dej lycka till och hoppas på att få se något alster från dej i någon tävling framöver :)

Mackan sa...

Lina, du har gjort ett fantastiskt jobb med bloggen.
Lycka till med allt framöver.

Lina sa...

Tack allihopa!
Era fina ord värmer gott!